Zapri

 

Pri zaposlovanju novih sodelavcev je zelo pomembno, kaj jim kot delodajalec lahko ponudimo. Na trgu delovne sile se v zadnjem obdobju pojavlja vprašanje, zakaj bi se zaposlil ravno pri "tem" delodajalcu, če pa lahko izbiram delodajalca, ki mi je najbolj všeč in se bom v podjetju dobro počutil.  Seveda je pomembna plača in stimulacija. V primeru, da sta dva delodajalca, ki nudita enake pogoje dela, pa se je pomembno vprašati, koga izberem, saj se želim dobro počutiti in dolgoročno delovati v izbranem okolju. Prav tako je za delodajalca pomembno, da nudi zaposlenemu poleg varnega delovnega okolja tudi delovno okolje, v katerem se bo dobro počutil in se bo lahko  pohvalil, kje je zaposlen. Prav ta pohvala pa je za delodajalca pomembna, saj se skozi zaposlene promovira na trgu v Sloveniji, kakor tudi širše. Podjetniki, ki se z razvojem svojih blagovnih znamk ukvarjajo dolgoročno in ciljno, imajo dobre rezultate na trgu, pozitivne kazalnike pa zaznavajo tudi znotraj svojih podjetij. Imajo namreč učinkovite, motivirane in zadovoljne zaposlene.

Na 16. Podjetniškem klepetu bomo skozi konkretne primere dobrih praks prepletanja učinkovitega kadrovanja in dobre marketinške strategije in skozi osnovne zakonitosti brandinga odgovorili na vprašanja:

  • Kakšno vlogo igra močna blagovna znamka pri učinkovitosti ekip?
  • Kako takšno blagovno znamko ustvarimo?
  • Lahko z močno blagovno znamko pritegnem boljše kadre?

V delavnici bomo  govorili tudi o vaših kadrovskih in marketinških izzivih in določili najboljšo smer za naslednje korake. Preko praktičnih nalog na primerih vaših podjetij bomo izoblikovali gradnike za postavitev močne blagovne znamke in poiskali prava orodja za uspešno marketinško komunikacijo.

O predavateljih: 

Jasna Brovč Potokar, univ. dipl. org. kadrovik, direktor podjetja BP VISION d.o.o., kadrovski inženiring, jasne kadrovske rešitve. Je kadrovski manager  s strokovnim izpitom iz vseživljenjske karierne orientacije (VKO) in  dolgoletnimi izkušnjami na področju vodenja in urejanja kadrovskih ter delovno pravnih rešitev, izbire kadrov, načrtovanja karier in kompetenc zaposlenih, vrednotenja in organizacije dela, izdelave sistemizacije delovnih mest, plačnih sistemov, stimulacije  in sistemov nagrajevanja,  vključno z ustreznimi dokumenti  za mala, srednja in velika podjetja.

Darja Brečko Poženel je direktorica podjetja DBP – Brand Design Studio in ima več kot 20 let izkušenj z razvojem blagovnih znamk in grafičnim oblikovanjem. Je avtorica mnogih uspešnih vizualnih znamk. Študirala je vizualne komunikacije in oblikovanje na Univerzi za likovno umetnost v Ljubljani, je prejemnica Študentske Prešernove nagrade in nagrado za pomembna umetniška dela. Darja je tudi docentka na Fakulteti za oblikovanje v Ljubljani in predavateljica na domačih in tujih konferencah.

Luka Klemen je kreativni direktor v podjetju DBP - Brand design studio. Ima več kot 10 let izkušenj na področju vodenja marketinških projektov, priprave kreativnih marketinških konceptov, odnosov z javnostmi, strateških komunikacij in pospeševanja prodaje. Diplomiral je iz kulturne antropologije na Univerzi v Ljubljani. Luka vodi marketinške delavnice in piše prihodnost številnih blagovnih znamk.

Pridružite se ekipi strokovnjakov  na  delavnici 15. novembra 2018 ob 13.00 uri v Poslovni oazi (7. nadstropje) na GZS, kjer boste izoblikovali svoje gradnike za postavitev lastne - močne blagovne znamke in prejeli orodja za uspešno marketinško komunikacijo.

 


POTEK SREČANJA:

13.00 - 13.15      Prihod in registracija udeležencev
13.15 – 13.30     Uvodni pozdrav direktorice GZS PTZ mag. Vide Kožar
13.30 – 15.30     Potek delavnice skozi tri  praktične primere in oblikovanje vaših gradnikov močne BZ in določitev pravih orodij za vašo uspešno marketinško komunikacijo

15.30 – 16.00     Zaključek srečanja, mreženje, neformalno druženje

UDELEŽBA IN PRIJAVA

Za vsakega posameznega udeleženca podjetja, ki je član GZS-Podjetniško trgovske zbornice,  je kotizacija 30 EURZa vsakega posameznega udeleženca podjetja, ki ni član GZS, znaša kotizacija 60 EUR (Navedene cene vključujejo DDV). Prijave sprejemamo do vključno torka 13.novembra 2018 oz. do zapolnitve mest (max. 30 udeležencev)Odpoved udeležbe brez finančnih posledic je možna največ dva delovna dneva pred izvedbo dogodka. V primeru, da prijavljeni udeleženci svoje prisotnosti (pisno / preko e-pošte) ne odpovedo v navedenem roku ali se dogodka ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, vam zaračunamo znesek kotizacije.  

Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje dva dni pred izvedbo delavnice na poslovni račun GZS pri NLB št. 02924 - 0017841495, sklic 2090 - 5217. Po vašem plačilu, prejmete račun s strani GZS PTZ.

PRIJAVA

INFORMACIJE IN VPRAŠANJA

GZS Podjetniško trgovska zbornica, Dimičeva 13, 1504 Ljubljana, T (01) 58 98 103, F (01) 58 98 317, ptz@gzs.si.

 

 


V GZS-Podjetniško trgovski zbornici spoštujemo vašo zasebnost. Zagotavljamo vam visoko raven varovanja podatkov in se zavezujemo, da jih bomo skrbno hranili in uporabljali samo z namenom, da vam - naročnikom (udeležencev dogodkov) lahko ponudimo čim boljšo storitev. Podatkov brez vaše privolitve ne bomo posredovali tretjim osebam. S prijavo potrjujem in se strinjam s pogoji za prijavo na dogodek in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov, ki so objavljeni v vabilu na dogodek.

 

Kot "Udeleženec dogodka" dovoljujem obdelavo mojih osebnih podatkov za zgoraj opisan namen. Kadarkoli lahko zahtevate, da GZS-Podjetniško trgovska zbornica trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke z namenom analiziranja naročnikov oziroma udeležencev dogodkov. Pravico imate, da nas kontaktirate na e naslov ptz@gzs.si, če si želite ogledati, popraviti, spremeniti ali posodobiti svoje osebne podatke v podatkovni bazi našega podjetja.