V četrtek, 3. decembra 2020, smo izvedli 6.DIGITALNI ZAJTRK Z RAZLOGOM z naslovom PRODAJA NA DALJAVO, kjer smo opredelili smernice za mikro in mala podjetja. Spletna prodaja je nekaj, kar je bilo aktualno tudi pred COVID19, nas je pa situacija prisilila v hitro odločitev, da je čas, da tudi mi pretrgamo tradicijo in se podamo v digitalne vode. Vsa podjetja, neglede na velikost, so tako začela iskati način kako doseči stare kupce in kako pridobiti nove. Mnogi se bojijo razprti jadra in v svoje vode povabiti digitalne rešitve. Narediti korak v neznano je mnogo lažje, če ti kdo poda roko.
Vsebina seminarja:
- Kako se lotiti prodaje na daljavo v korona času?
- Kaj je spletna trgovina in/ali zakaj spletna stran ne zadostuje?
- Kaj rabimo za postavitev spletne trgovine: od IT rešitve do organizacije dela zaposlenih in dostavnih služb?
Spletni seminar sta vsebinsko povezovali in neposredno odgovarjali na vprašanja ga. Irena Jakša Zupančič, direktorica podjetja Ascaldera d.o.o, ter ga. Robertina Gjoka Vasilieva, svetovalka za digitalizacijo. Seminar je potekal v obliki video konference, preko aplikacije Microsoft Teams Meeting.
PREDSTAVITEV > > >