PTZ šparovček


Vsako podjetje si prizadeva prodati svoje blago in storitve. Ste ustrezno pripravljeni na prodajo vaših izdelkov/storitev? Znate pritegniti pozornost potencialnih kupcev in z njimi zgraditi odnos, da se bodo vračali k vam? Za učinkovito prodajo je izrednega pomena sodelovanje med marketingom in prodajo. Spoznajte prednosti in slabosti direktnega marketinga  v povezavi s spremembami, ki jih narekujejo trg in socialna omrežja. Z nasveti izkušenih strokovnjakov dvignite krivuljo povpraševanja po Vaših izdelkih/storitvah ter krivuljo dobička Vašega podjetja.

Pridružite se izkušenim predavateljem na 8. Podjetniškem klepetu, 22. septembra 2016 ob 13.00 uri, ki bo potekal v treh sklopih:

KOMUNIKACIJA V DIREKTNEM MARKETINGU JE KLJUČNA: KAJ IZBRATI?

Na konkretnem primeru boste spoznali izkušnje Below-The-Line pristopa k dolgoročnim projektom. Ob primeru bodo izpostavljene prednosti in pomanjkljivosti direktnega marketinga, predvsem z vidika komunikacije preko socialnih omrežij, saj so le-te spremembe v zadnjih letih bistveno vplivale na komunikacijo. Ohranjanje rezultatov, kontaktov, odzivov in posledično dobrih prodajnih rezultatov ne bomo dosegali, če ne bomo z enakim tempom vključevali v direktni marketing tudi spremembe, ki jih postavlja trg in katere potrošniki sprejemajo… ali pa ne? 

7 NASVETOV, DA DOSEŽETE ODLIČEN DIREKTNI ODZIV

Spoznali boste 7 nasvetov, s katerimi boste znali pritegniti pozornost potencialnih kupcev in z njimi zgraditi odnos, zaradi katerega se bodo vračali k vam. Naučili se boste osredotočati na tiste stvari v direktnem marketingu, ki prinašajo najboljše rezultate. Videli boste konkretne primere učinkovitih direktnih odzivov, ki so povečali prodajo preko e-maila, spletnih strani in telefona.  

SKRIVNOSTI DOBRIH PRISTAJALNIH STRANI: PRAVO ORODJE ZA PRAVI CILJ

Spoznali boste skrivnosti in namen pristajalnih strani. Spoznali boste, kdaj in zakaj je pristajalna stran najboljša izbira in zakaj pristajalne strani prinašajo hitrejše in večje rezultate. Seznanili se boste z nekaterimi miti in strahovi spleta, obljubami in vložki. Dobili boste dokaz, zakaj je investicija v pristajalno stran, ki bo vaš nepogrešljiv pripomoček v prodaji, tako pomembna.

Klepet je namenjen vsem podjetnikom, direktorjem, vodjem in zaposlenim, ki v podjetjih skrbijo za povečanje prodaje. 

POTEK SREČANJA:

13.00 - 13.10            Prihod in registracija udeležencev

13.10 – 13.45           Uvod v podjetniški klepet in predstavitev Podjetniškega šparovčka

13.45 – 14.15           KOMUNIKACIJA V DIREKTNEM MARKETINGU JE KLJUČNA: KAJ IZBRATI?

14.15 – 14.45          7 NASVETOV, DA DOSEŽETE ODLIČEN DIREKTNI ODZIV

14.45 – 15.15           SKRIVNOSTI DOBRIH PRISTAJALNIH STRANI: PRAVO ORODJE ZA PRAVI CILJ

15.15 – 15.45           Zaključek srečanja, mreženje, neformalno druženje

 

O PREDAVATELJIH:

Vsebino s primeri iz prakse Vam bodo predstavili:

Vsebino Komunikacija v direktnem marketingu je ključna: Kaj izbrati? bo predstavila Damjana Sever, solastnica podjetja BTL marketing d.o.o. V lastnem podjetju skrbi za področje marketinga in prodaje. Ima več kot 20-letne izkušnje v multinacionalkah, ki jih sedaj koristno uporablja v lastnem podjetju in znanje deli z novimi in »starimi« naročniki. Začela je v podjetju Glaxo Welcome kot office manager, nadaljevala v podjetju Porsche Slovenija kot golf manager. V iskanju novih izzivov je nadaljevala 7-letno delo v podjetju Mars Inc., kjer je bila nekaj časa brand manager, kasneje pa opravljala funkcijo Regional Marketing Manager-ja za SLO-HR-BiH. Poslovno pot je nadaljevala kot Sales Manager za Slovenijo v podjetju Kraft Foods. Zadnjih pet let pred zaposlitvijo v lastnem podjetju, je bila direktorica Predstavništva Nestle Purina v Sloveniji.  

7 nasvetov, da dosežete odličen direktni odziv, Vam bo podal podjetnik Uroš Ferlin. Je strokovnjak za direktni marketing in pametno porabo časa v prodaji, ki že več kot 10 let uči uspešne podjetnike in podjetnice kako doseči največji možni direktni odziv za povečanje prodaje. Drži se ga sloves, da je že mnogim podjetjem pomagal povečati število potencialnih kupcev, odziv na e-novice, povečal naročila in zaupanje kupcev. Dokončal je številne projekte za Mladinsko knjigo, NLB Vita, Atech in Apcom ter vodil širitev Apple aktivnosti v Sloveniji.

Skrivnosti dobrih pristajalnih strani: Pravo orodje za pravi cilj Vam bo predstavil direktor podjetja 2GIKA, Matija Štrlekar, ki je že 6 let spletni oblikovalec in programer najrazličnejših spletnih orodji. Predstavil bo glavne lastnosti in prednosti pristajalnih strani, ki se osredotočajo na izboljšave spletnega »prodajnega lijaka« in povečevanje konverzij v spletni prodaji.

UDELEŽBA IN PRIJAVA

Udeležba je BREZPLAČNA za dva udeleženca iz podjetja, ki je član GZS-Podjetniško trgovske zbornice (GZS-PTZ), s poravnanimi obveznostmi do GZS-PTZ. Za vsakega nadaljnjega udeleženca iz takega podjetja znaša kotizacija 18,00€. 

Za udeležence podjetij, ki so člani GZS znaša kotizacija 30,50 €.

Za udeležence podjetij, ki niso člani GZS znaša kotizacija 48€. (Navedene cene vključujejo DDV).

 

 

Prijave sprejemamo do vključno ponedeljka 19. septembra 2016 oz. do zapolnitve mest (max. 20 udeležencev). Odpoved udeležbe je možna največ dva delovna dneva pred izvedbo dogodka. Prijavljenim udeležencem, ki udeležbo prekličejo po tem roku ali se dogodka ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, bomo kotizacijo zaračunali v celoti. Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje tri dni pred izvedbo delavnice na poslovni račun GZS pri NLB št. 02924 - 0017841495, sklic 2090 - 5217.


PRIJAVNI OBRAZEC

 

INFORMACIJE IN VPRAŠANJA

GZS Podjetniško trgovska zbornica, Dimičeva 13, 1504 Ljubljana, T (01) 58 98 335, F (01) 58 98 317, ptz@gzs.si.


V GZS-Podjetniško trgovski zbornici spoštujemo vašo zasebnost. Zagotavljamo vam visoko raven varovanja podatkov in se zavezujemo, da jih bomo skrbno hranili in uporabljali samo z namenom, da vam - naročnikom (udeležencev dogodkov) lahko ponudimo čim boljšo storitev. Podatkov brez vaše privolitve ne bomo posredovali tretjim osebam. S prijavo potrjujem in se strinjam s pogoji za prijavo na dogodek in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov, ki so objavljeni v vabilu na dogodek.

 

Kot "Udeleženec dogodka" dovoljujem obdelavo mojih osebnih podatkov za zgoraj opisan namen. Kadarkoli lahko zahtevate, da GZS-Podjetniško trgovska zbornica trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke z namenom analiziranja naročnikov oziroma udeležencev dogodkov. Pravico imate, da nas kontaktirate na e naslov ptz@gzs.si, če si želite ogledati, popraviti, spremeniti ali posodobiti svoje osebne podatke v podatkovni bazi našega podjetja.