Pri zaposlovanju novih sodelavcev je zelo pomembno, kaj jim kot delodajalec lahko ponudimo. Na trgu delovne sile se v zadnjem obdobju pojavlja vprašanje, zakaj bi se zaposlil ravno pri "tem" delodajalcu, če pa lahko izbiram delodajalca, ki mi je najbolj všeč in se bom v podjetju dobro počutil. Seveda je pomembna plača in stimulacija. V primeru, da sta dva delodajalca, ki nudita enake pogoje dela, pa se je pomembno vprašati, koga izberem, saj se želim dobro počutiti in dolgoročno delovati v izbranem okolju. Prav tako je za delodajalca pomembno, da nudi zaposlenemu poleg varnega delovnega okolja tudi delovno okolje, v katerem se bo dobro počutil in se bo lahko pohvalil, kje je zaposlen. Prav ta pohvala pa je za delodajalca pomembna, saj se skozi zaposlene promovira na trgu v Sloveniji, kakor tudi širše. Podjetniki, ki se z razvojem svojih blagovnih znamk ukvarjajo dolgoročno in ciljno, imajo dobre rezultate na trgu, pozitivne kazalnike pa zaznavajo tudi znotraj svojih podjetij. Imajo namreč učinkovite, motivirane in zadovoljne zaposlene.
Na 16. Podjetniškem klepetu bomo skozi konkretne primere dobrih praks prepletanja učinkovitega kadrovanja in dobre marketinške strategije in skozi osnovne zakonitosti brandinga odgovorili na vprašanja:
- Kakšno vlogo igra močna blagovna znamka pri učinkovitosti ekip?
- Kako takšno blagovno znamko ustvarimo?
- Lahko z močno blagovno znamko pritegnem boljše kadre?
V delavnici bomo govorili tudi o vaših kadrovskih in marketinških izzivih in določili najboljšo smer za naslednje korake. Preko praktičnih nalog na primerih vaših podjetij bomo izoblikovali gradnike za postavitev močne blagovne znamke in poiskali prava orodja za uspešno marketinško komunikacijo.
O predavateljih:
Jasna Brovč Potokar, univ. dipl. org. kadrovik, direktor podjetja BP VISION d.o.o., kadrovski inženiring, jasne kadrovske rešitve. Je kadrovski manager s strokovnim izpitom iz vseživljenjske karierne orientacije (VKO) in dolgoletnimi izkušnjami na področju vodenja in urejanja kadrovskih ter delovno pravnih rešitev, izbire kadrov, načrtovanja karier in kompetenc zaposlenih, vrednotenja in organizacije dela, izdelave sistemizacije delovnih mest, plačnih sistemov, stimulacije in sistemov nagrajevanja, vključno z ustreznimi dokumenti za mala, srednja in velika podjetja.
Darja Brečko Poženel je direktorica podjetja DBP – Brand Design Studio in ima več kot 20 let izkušenj z razvojem blagovnih znamk in grafičnim oblikovanjem. Je avtorica mnogih uspešnih vizualnih znamk. Študirala je vizualne komunikacije in oblikovanje na Univerzi za likovno umetnost v Ljubljani, je prejemnica Študentske Prešernove nagrade in nagrado za pomembna umetniška dela. Darja je tudi docentka na Fakulteti za oblikovanje v Ljubljani in predavateljica na domačih in tujih konferencah.
Luka Klemen je kreativni direktor v podjetju DBP - Brand design studio. Ima več kot 10 let izkušenj na področju vodenja marketinških projektov, priprave kreativnih marketinških konceptov, odnosov z javnostmi, strateških komunikacij in pospeševanja prodaje. Diplomiral je iz kulturne antropologije na Univerzi v Ljubljani. Luka vodi marketinške delavnice in piše prihodnost številnih blagovnih znamk.
Pridružite se ekipi strokovnjakov na delavnici 15. novembra 2018 ob 13.00 uri v Poslovni oazi (7. nadstropje) na GZS, kjer boste izoblikovali svoje gradnike za postavitev lastne - močne blagovne znamke in prejeli orodja za uspešno marketinško komunikacijo.
POTEK SREČANJA:
13.00 - 13.15 Prihod in registracija udeležencev
13.15 – 13.30 Uvodni pozdrav direktorice GZS PTZ mag. Vide Kožar
13.30 – 15.30 Potek delavnice skozi tri praktične primere in oblikovanje vaših gradnikov močne BZ in določitev pravih orodij za vašo uspešno marketinško komunikacijo
15.30 – 16.00 Zaključek srečanja, mreženje, neformalno druženje
UDELEŽBA IN PRIJAVA
Za vsakega posameznega udeleženca podjetja, ki je član GZS-Podjetniško trgovske zbornice, je kotizacija 30 EUR. Za vsakega posameznega udeleženca podjetja, ki ni član GZS, znaša kotizacija 60 EUR (Navedene cene vključujejo DDV). Prijave sprejemamo do vključno torka 13.novembra 2018 oz. do zapolnitve mest (max. 30 udeležencev). Odpoved udeležbe brez finančnih posledic je možna največ dva delovna dneva pred izvedbo dogodka. V primeru, da prijavljeni udeleženci svoje prisotnosti (pisno / preko e-pošte) ne odpovedo v navedenem roku ali se dogodka ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, vam zaračunamo znesek kotizacije.
Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje dva dni pred izvedbo delavnice na poslovni račun GZS pri NLB št. 02924 - 0017841495, sklic 2090 - 5217. Po vašem plačilu, prejmete račun s strani GZS PTZ.
PRIJAVA
INFORMACIJE IN VPRAŠANJA
GZS Podjetniško trgovska zbornica, Dimičeva 13, 1504 Ljubljana, T (01) 58 98 103, F (01) 58 98 317, ptz@gzs.si.