Prostor okoli nas ni samo po sebi umeven. V sebi nosi mnogo več, kot se zavedamo. Ne kupujemo samo z očmi in razumom, na našo odločitev ima močan vpliv tudi prostor v katerem se nahajamo.
Na klepetu bomo govorili o skritih potencialih pri ureditvi trgovskih prostorov, predstavili izkušnje in raziskave iz tujine in se pogovarjali o vplivu trgovskih prostorov na naše zdravje, dobro počutje in učinkovitost prodaje.
Vabimo vas na delavnico, na kateri boste spoznali kako z privlačno ureditvijo prostora pritegniti več kupcev in jih spodbuditi k nakupu.
Klepet je namenjen vsem tistim, ki želite prvi v največji meri izkoristiti potencial svojega poslovnega ali prodajnega prostora.
Pridružite se izkušenima predavateljicama Lenki Kavčič (Odprte hiše Slovenije) in Juliji Maček (direktorica 3D Art) na 10. Podjetniškem klepetu, 13. aprila 2017 ob 13.00 uri v dvorani C na GZS, kjer vam bosta predstavili:
POTEK SREČANJA:
13.00 - 13.15 Prihod in registracija udeležencev
13.15 – 13.30 Uvod in predstavitev Podjetniškega šparovčka
13.30 – 15.00 PROSTOR, MOJ SKRITI PRODAJALEC
15.00 – 15.30 Zaključek srečanja, mreženje, neformalno druženje
Najverjetneje ste se že srečali z vprašanjem, kako urediti prodajni ali pisarniški prostor, da bo prijeten, uporaben in stroškovno vzdržen, hkrati pa vam bo pomagal pri delu in vas vedno znova navdihoval.
1. del predavanja: Lenka Kavčič
KAKO OPREMITI PROSTOR, DA BO SPODBUJAL AKTIVNOST?
KAJ POSTAVITI V IZLOŽBO?
KATERA BARVA IN MATERIAL STA PRAVI IZBIRI ZA MOJ DELOVNI PROSTOR?
Zdravi in učinkoviti zaposleni so srce in duša vsakega podjetja. S primerno ureditvijo in razmislekom o pozitivnem vplivu kakovostnih prostorov na počutje zaposlenih imajo podjetja priložnost za povečanje svoje konkurenčne prednosti.
Na podjetniškem klepetu bomo govorili o pomenu kakovostnega oblikovanja prodajnih prostorov, funkcionalnosti in estetiki, o navdihu in strategiji oblikovanja, ki bo po meri vašega poslovnega in trgovskega prostora.
Osvetlili bomo tri ključne vidike celostnega oblikovanja prostora:
1. Sklop: Vpliv prostora na ljudi
2. Sklop: Arhitektura trgovinskega prostora
3. Sklop: Načrtovanje nakupovalne izkušnje s pomočjo oblikovanja
2. del predavanja: Julija Maček
ZAKAJ PRODAJAMO DRUGAČE, KOT KUPUJEMO?
1. Poslovni in prodajni prostori pogosto škodujejo poslovanju.
2. Zakaj mi je vseeno, če vam je dizajn všeč?
3. Percepcija vrednosti – v različnih kontekstih so isti izdelki različno vredni.
Bodite prvi in izkoristite potenciale svojih prodajnih in delovnih prostorov. Le-ti niso zgolj strošek, predstavljajo lahko vašo konkurenčno prednost.
UDELEŽBA IN PRIJAVA
Za prvega udeleženca podjetja, ki je član GZS-Podjetniško trgovske zbornice, je udeležba brezplačna. Za drugega udeleženca znaša kotizacija 25,00 €.
Za udeležence podjetij, ki niso člani GZS, znaša kotizacija 48€. (Navedene cene vključujejo DDV).
Prijave sprejemamo do vključno torka 11. aprila 2017 oz. do zapolnitve mest (max. 20 udeležencev). Odpoved udeležbe brez finančnih posledic je možna največ dva delovna dneva pred izvedbo dogodka. V primeru, da prijavljeni udeleženci svoje prisotnosti (pisno / preko e-pošte) ne odpovedo v navedenem roku ali se dogodka ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, vam zaračunamo znesek kotizacije.
Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje dva dni pred izvedbo delavnice na poslovni račun GZS pri NLB št. 02924 - 0017841495, sklic 2090 - 5217.
PRIJAVNI OBRAZEC
INFORMACIJE IN VPRAŠANJA
GZS Podjetniško trgovska zbornica, Dimičeva 13, 1504 Ljubljana, T (01) 58 98 312, F (01) 58 98 317, ptz@gzs.si.