PTZ šparovček

OPOVEDANO- zaradi bolezni.

 


GZS Podjetniško trgovska zbornica vabi

v četrtek, 18. marca 2021 od 10.00 do 12 ure preko aplikacije Microsoft Teams Meeting na

 

7. Digitalni zajtrk z razlogom 

 

SPLETNA PRODAJA

Kako povečati prodajne rezultate s pomočjo socialnih omrežij?

 

Izobraževalno-informativna delavnica s praktičnimi primeri za mikro, mala in srednja podjetja

 

Predavateljica:

Dragica Korenjak, dipl. managerka in svetovalka za razvoj prodajnih mrež

 

 

Prodaja preko spleta je dobila v času korona krize nove razsežnosti.

Prodaja preko spletne trgovine in spleta postaja  eden izmed pomembnejših prodajnih kanalov, katerega bi moralo uporabljati vsako podjetje, ki se ukvarja s prodajo.

Prodajate lahko dejansko vse, od najrazličnejših osnovnih dobrin za široko potrošnjo do najvišjih izdelkov, ki jih kupuje zelo malo ljudi. Tesno v povezavi z izbiro izdelkov je tudi vprašanje, kdo je vaš idealen kupec.

V središče svojega digitalnega nastopa moramo vedno postavili kupca, ki mu moramo omogočiti nadpovprečno digitalno uporabniško izkušnjo. Vedno več uporabnikov želi večinoma poslovanja urediti preko svojega mobilnega telefona, zato je zelo pomembno, da imate urejene novodobne komunikacijske kanale in čim hitrejši dostop informacij. Tukaj ne smemo pozabiti tudi na varnost in zaščito podatkov.

Statistike na ameriškem trgu kažejo, da več kot 40 % milenijcev v zadnjih 6 mesecih ni stopilo v fizične prostore bank ali zavarovalnic (vir: Business Insider). In isto statistiko in trende beležijo tudi druge razvite države. Torej prihodnost je na internetu, predvsem v storitvah povezanih z mobilno telefonijo. Potrebno bo razviti nove poslovne modele, ki bodo vključevali nove digitalne tehnologije in vlaganje v nove komunikacijske kanale za prepoznavnost podjetij, izobraževanje strank, negovanje in obveščanje uporabnikov. Velik pomen ima prav tako medgeneracijsko sodelovanje

Cilj predavanja je:

  • Psihologija prodaje v času Korona-krize
  • Kako naredite prve korake pri izdelavi svoje blagovne znamke, s katero boste gradili prepoznavnost na socialnih omrežjih.
  • Zakaj in kako lahko z medgeneracijskim sodelovanjem sledite razvoju tehnologije in povečanjem baze zvestih kupcev.
  • Kako lahko vaši zadovoljni kupci delajo za vas. Oglašujemo torej tistim, ki jih naša ponudba zanima, predvsem pa se za to uporabljajo oglaševalski servisi z velikim številom uporabnikom – izkoristimo Google in Facebook.

 

UDELEŽBA IN PRIJAVA:

Za udeležence iz podjetij, ki so včlanjena v GZS - Podjetniško trgovsko zbornico, je udeležba 30 EUR ( navedena cena vključuje DDV).
Za udeležence iz podjetij, ki so včlanjena v GZS, znaša kotizacija 60 EUR (navedena cena vključuje DDV).
Za udeležence iz podjetij, ki niso včlanjena v GZS-PTZ, znaša kotizacija 120 EUR (navedena cena vključuje DDV).

Seminar bo potekal preko aplikacije Microsoft Teams Meeting. Prijave sprejemamo do vključno torka, 16. marca  2021Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje dva dni pred seminarjem na poslovni račun GZS pri NLB št. 02924 - 0017841495, sklic 2090-5598. Po vašem plačilu, prejmete račun s strani GZS Podjetniško trgovske zbornice.

Odpoved udeležbe brez finančnih posledic je možna največ dva delovna dneva pred izvedbo dogodka. V primeru, da prijavljeni udeleženci svoje prisotnosti (pisno / preko e-pošte) ne odpovedo v navedenem roku ali se dogodka ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, vam zaračunamo znesek kotizacije. 

Vse udeležence vabimo, da nam ob prijavi na spletni seminar posredujete tudi vaša vprašanja v zvezi s tematiko seminarja. Vprašanja nam lahko posredujete tudi na elektronski naslov ptz@gzs.si

Navodila za elektronski pristop k seminarju in povezavo preko katere boste seminar lahko spremljali vam bomo poslali dan pred dogodkom na vaš elektronski naslov.

 

O predavateljici:

DRAGICA KORENJAK, dipl. managerka, je svetovalka za razvoj prodajnih mrež z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju podjetništva, direktne prodaje in vodenja prodajnih mrež v Sloveniji in na trgih JV Evrope. Trenutno je znana MOTIVACIJSKA GOVORNICA, katere vpliv se širi preko meja, tako kot njen zadnji projekt: »Od Vardarja pa do Triglava«.Njene seminarje je obiskalo več kot 30.000 udeležencev. Kaj je njeno poslanstvo? Pomagati ljudem izgraditi njihovo zgodbo uspeha. Zakaj in kako je uspela v svetu podjetništva, prodaje in govorništva, je opisala v knjigi, ki je postala uspešnica, tako v slovenskem, hrvaškem in angleškem jeziku. Soavtorja sta emeritus prof. dr. Mario Plenković in Marko Korenjak, mag. in NLP Coach.  Njeno podjetje je dvakrat osvojilo naslov SLOVENSKE GAZELE in s tem spadalo med 500 najhitreje rastočih podjetij v Sloveniji. Bila je SOUSTANOVITELJICA IN DIREKTORICA PRVEGA INŠTITUTA ZA ZAVAROVALNIŠTVO v Mariboru. Vrsto let je bila PREDSEDNICA ZDRUŽENJA ZAVAROVALNIH AGENCIJ, GIZ, ki pokrivajo največji tržni delež v prodaji zavarovalnih produktov. Kot humanitarka sodeluje z rejniškim društvom Slovenije. Njen moto se glasi: »Vedno obstaja nekdo nekje, ki vam lahko pomaga, le poiskati ga morate.«    

Več na spletni strani:  www.dkorenjak.eu.

 

INFORMACIJE IN VPRAŠANJA

GZS Podjetniško trgovska zbornica, Dimičeva 13, 1504 Ljubljana, T (01) 58 98 312, ptz@gzs.si.

 


 

 

 

V GZS-Podjetniško trgovski zbornici spoštujemo vašo zasebnost. Zagotavljamo vam visoko raven varovanja podatkov in se zavezujemo, da jih bomo skrbno hranili in uporabljali samo z namenom, da vam - naročnikom (udeležencev dogodkov) lahko ponudimo čim boljšo storitev. Podatkov brez vaše privolitve ne bomo posredovali tretjim osebam. S prijavo potrjujem in se strinjam s pogoji za prijavo na dogodek in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov, ki so objavljeni v vabilu na dogodek.

 

Kot "Udeleženec dogodka" dovoljujem obdelavo mojih osebnih podatkov za zgoraj opisan namen. Kadarkoli lahko zahtevate, da GZS-Podjetniško trgovska zbornica trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke z namenom analiziranja naročnikov oziroma udeležencev dogodkov. Pravico imate, da nas kontaktirate na e naslov ptz@gzs.si, če si želite ogledati, popraviti, spremeniti ali posodobiti svoje osebne podatke v podatkovni bazi našega podjetja.