Vabimo vas na 17. Podjetniški klepet "Prodaja podjetja med in po obdobju COVID-19",
ki bo v četrtek 21. januarja 2021 od 10 do 12 ure, preko aplikacije M-Teams Meeeting
Prodaja podjetja je kompleksna transakcija, ki se v mnogo pogledih razlikuje od ostalih prodajnih postopkov, zahteva namreč multidisciplinarna znanja, nestrokovno vodena prodaja podjetja pa je pogosto ne le neuspešna, lahko celo ogrozi obstoječe poslovanje podjetja!
V okviru spletnega srečanja bomo postopek in zakonitosti prodaje podjetja obravnavali v kontekstu zasebnih podjetij, pogledali bomo kakšno podjetje je sploh primerno za prodajo, kako oceniti tržno vrednost zasebnega podjetja, kdo so lahko kupci takšnih podjetij, kakšne so tipične strukture prodaje podjetja, pogledali pa bomo tudi, kako na trg prodaje podjetij vpliva obdobje COVID-19.
V okviru srečanja bomo odgovorili na vprašanja:
· Kakšno podjetje je primerno za prodajo?
· Kdo vse so lahko kupci zasebnih podjetij in kje jih najdemo?
· Katere so najbolj tipične strukture prodaje podjetja?
· Kako kupci gledajo na vrednost vrednost podjetja?
· Kakšne so posebnosti pri prodaji manjših, zasebnih podjetij?
· Katere so najpogostejše napake pri prodaji podjetij?
· Kako obdobje COVID-19 vpliva na trg prodaje podjetij?
O predavatelju:
Tomo Senekovič je idejni vodja in ustanovitelj portala BorzaPosla.si. Tomo pri prodaji zasebnih podjetij deluje kot svetovalec in posrednik, dnevno se srečuje z izzivi podjetnikov, ki razmišljajo o prodaji svojega podjetja in na drugi strani s prevzemniki – tako posamezniki, ki prvič vstopajo v podjetništvo, kot tudi obstoječimi podjetniki, ki si želijo širitve obstoječega poslovanja. Na temo prodaje podjetja predava in svetuje članom Gospodarske zbornice Slovenije in Obrtne zbornice Slovenije, sodeluje pa tudi pri razpisu “Vavčer za prenos lastništva podjetij” Slovenskega podjetniškega sklada, v sodelovanju z javno agencijo Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva SPIRIT.
UDELEŽBA IN PRIJAVA:
Za udeležence iz podjetij, ki so včlanjena v GZS - Podjetniško trgovsko zbornico, je udeležba 30 EUR ( navedena cena vključuje DDV).
Za udeležence iz podjetij, ki so včlanjena v GZS, znaša kotizacija 60 EUR (navedena cena vključuje DDV).
Za udeležence iz podjetij, ki niso včlanjena v GZS-PTZ, znaša kotizacija 120 EUR (navedena cena vključuje DDV).
Seminar bo potekal preko aplikacije Microsoft Teams Meeting. Prijave sprejemamo do vključno torka, 19. januarja 2021.
Odpoved udeležbe brez finančnih posledic je možna največ dva delovna dneva pred izvedbo dogodka. V primeru, da prijavljeni udeleženci svoje prisotnosti (pisno / preko e-pošte) ne odpovedo v navedenem roku ali se dogodka ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, vam zaračunamo znesek kotizacije. Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje dva dni pred seminarjem na poslovni račun GZS pri NLB št. 02924 - 0017841495, sklic 5217. Po vašem plačilu, prejmete račun s strani GZS Podjetniško trgovske zbornice.
Vse udeležence vabimo, da nam ob prijavi na spletni seminar posredujete tudi vaša vprašanja v zvezi s tematiko seminarja. Vprašanja nam lahko posredujete tudi na elektronski naslov ptz@gzs.si.
Navodila za elektronski pristop k seminarju in povezavo preko katere boste seminar lahko spremljali vam bomo poslali dan pred dogodkom na vaš elektronski naslov.
INFORMACIJE IN VPRAŠANJA
GZS Podjetniško trgovska zbornica, Dimičeva 13, 1504 Ljubljana, T (01) 58 98 312, ptz@gzs.si.