PTZ šparovček

 

Tretja izobraževalno informativna delavnica v organizaciji GZS-Podjetniško trgovske zbornice je potekala dne 24. septembra 2015. Na 3. Podjetniškem klepetu, ki je potekal pod naslovom Kako iz kontakta narediti kupca prijatelja, so udeleženci osvežili in nadgradili svoje znanje in veščine s področja prodaje. 

Udeležencem so koristne informacije podali predavatelji z bogatimi izkušnjami iz prakse. 

Uroš Ferlin, direktor, TrendSet d.o.o., je udeležencem predstavil 5 korakov od prvega kontakta do prvega nakupa. Udeležencem je predstavil formulo, ki je Applu pomagala postati eno najuspešnejših podjetij na svetu pri pridobivanju novih kupcev. Udeleženci so spoznali enostavne korake, s katerimi je mogoče pritegniti pozornost potencialnih kupcev, ki ponudnika blaga/storitve ne poznajo in z njimi zgraditi odnos, zaradi katerega se bodo vračali k ponudniku.

Jure Triller, direktor, Identiks kartični sistemi d.o.o., je slušateljem predstavil Moč upravljanja z zvestobo kupcev saj je po prvem kontaktu in morebitnem poslu na ponudniku blaga/storitve ali se bo stranka vrnila. In če je strank precej, kako si je mogoče vse zapomniti in upravljati z njihovimi željami in potrebami? Za pomoč pri grajenju odnosa in komunikacijo s strankami je predstavil možnosti uporabe tehnoloških orodij (različni SWji) katera pa je nujno razumeti in redno uporabljati. Udeleženci so spoznali, kako si lahko pomagajo z orodji, da niso njihov suženj ampak, da iz potencialnih naredijo zveste kupce.

Gregor Usenik, mba, direktor, Aserta d.o.o., je udeležencem predstavil faze prodajnega postopka, pomen in načine komunikacije in osnove asertivne komunikacije. Udeleženci so spoznali moč ugotavljanja in bujenja potreb ter pravilnega postavljanja vprašanj.