Verjetno se vam je že zgodilo, da kakšnega izdelka ali storitve niste kupili, pa čeprav je izdelek ali storitev sama po sebi ustrezala vašim potrebam. Po navadi je odnos prodajalca tisti, ki nas odvrne od nakupa. Dejstvo je, da večina prodajnega osebja ne uživa pri svojem delu. In ker ne uživajo pri delu, tudi njihov učinek ni takšen, kot bi lahko bil. Učinkovite prodaje se lahko naučimo. Ali se zavedate, da je pri prodaji (tako kot na vseh področjih življenja) najpomembneje kakšno vibracijo oddajamo?

Vabimo vas na delavnico, na kateri boste spoznali nekatere pristope, ki lahko povečajo učinkovitost vaših prodajnih aktivnosti. Namesto osredotočanja na prodajo se rajši osredotočimo na reševanje težav, ki jih imajo naši potencialni kupci. Na ta način bomo lahko povečali promet brez klasične prodaje. S takšnim pristopom, ne bomo le povečali prometa, ampak bomo povečali tudi zadovoljstvo naših strank, kar pa je eden od glavnih pogojev za poslovno rast. Spoznali boste tudi energijski vidik človeškega bitja in posla na sploh. Spoznali boste, da je energija, ki jo prodajalec oddaja od sebe, veliko bolj pomembna kot sam izdelek oziroma storitev, ki jo prodaja. Naučili se boste preprostih tehnik s katerimi lahko izboljšate svojo vibracijo in na ta način izboljšate uspešnost pri prodaji.

Pridružite se izkušenima predavateljema na 9. Podjetniškem klepetu, 24. novembra 2016 ob 13.00 uri, kjer vam bosta predstavila:

KAJ JE PRODAJA

  • Kako začeti
  • Mala knjiga receptov
  • Kdor sprašuje dobi odgovor
  • Kdor se boji zavrnitve ne doseže cilja

PRODAJA VIBRACIJA NE IZDELEK

  • Kvantna fizika in posel
  • Kaj je namen posla?
  • Kaj sploh prodajam?

Klepet je namenjen vsem podjetnikom, direktorjem, vodjem in zaposlenim v prodajnih, pravnih ali splošnih službah. 

POTEK SREČANJA:

13.00 - 13.15            Prihod in registracija udeležencev

13.15 – 13.30           Uvod in predstavitev Podjetniškega šparovčka

13.30 – 14.15           KAJ JE PRODAJA - Gregor Usenik, MBA

14.15 – 15.00          PRODAJA VIBRACIJA IN NE IZDELEK - Dr. Franc Gider

15.00 – 15.30          Zaključek srečanja, mreženje, neformalno druženje

VSEBINO S PRIMERI IZ PRAKSE VAM BOSTA PREDSTAVILA:

Gregor Usenik, MBA, je svoje teoretično znanje komunikacije, vodenja timov, pogajanj, prodaje, trženja in promocije, pridobljenem na študiju MBA na KU School of Business, Kansas, ZDA preveril in dopolnil v večletnem delu na različnih področjih. Medicinska in farmacevtska osnovna izobrazba pa mu dajeta ljubezen do dela z ljudmi. Več kot 25 let gledaliških izkušenj mu pomaga pri izpeljavi dinamičnih in kreativnih delavnic in treningov. Pri svojem delu ga vodi prepričanje, da so ljudje največja dobrina vsake organizacije in da je sistematično, intenzivno in pošteno delo s človeškimi viri edina prava pot do uspeha.

Dr. Franc Gider, je po izobrazbi doktor biomedicinske tehnike, po poklicu pa poslovni svetovalec, predavatelj in mentor. Ukvarja se z obvladovanjem stresa, razvojem zaposlenih in sistemi stalnih izboljšav. Bogato znanje, ki ga je pridobil na številnih seminarjih, konferencah in tečajih po svetu (od Amerike prek Evrope in Azije do Avstralije) je nadgrajeval z lastnimi izkušnjami kot raziskovalec, svetovalec in menedžer. Tehnike, ki jih boste spoznali na delavnici, je sam praktično preizkusil v svojem življenju.

UDELEŽBA IN PRIJAVA

Udeležba je BREZPLAČNA za dva udeleženca iz podjetja, ki je član GZS-Podjetniško trgovske zbornice (GZS-PTZ), s poravnanimi obveznostmi do GZS-PTZ. Za vsakega nadaljnjega udeleženca iz takega podjetja znaša kotizacija 18,00€. 

Za udeležence podjetij, ki so člani GZS znaša kotizacija 30,50 €.

Za udeležence podjetij, ki niso člani GZS znaša kotizacija 48€. (Navedene cene vključujejo DDV).

 

Prijave sprejemamo do vključno torka 22. novembra 2016 oz. do zapolnitve mest (max. 20 udeležencev). Odpoved udeležbe brez finančnih posledic je možna največ dva delovna dneva pred izvedbo dogodka. V primeru, da prijavljeni udeleženci svojega sodelovanja (pisno / preko e-pošte) ne odpovedo v navedenem roku ali se dogodka ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, vam zaračunamo znesek kotizacije (članom GZS-PTZ 18€, članom GZS/ne PTZ 30,50€, nečlanom 48€ za posameznega udeleženca).  Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje dva dni pred izvedbo delavnice na poslovni račun GZS pri NLB št. 02924 - 0017841495, sklic 2090 - 5217.


PRIJAVNI OBRAZEC

 

INFORMACIJE IN VPRAŠANJA

GZS Podjetniško trgovska zbornica, Dimičeva 13, 1504 Ljubljana, T (01) 58 98 335, F (01) 58 98 317, ptz@gzs.si.

V GZS-Podjetniško trgovski zbornici spoštujemo vašo zasebnost. Zagotavljamo vam visoko raven varovanja podatkov in se zavezujemo, da jih bomo skrbno hranili in uporabljali samo z namenom, da vam - naročnikom (udeležencev dogodkov) lahko ponudimo čim boljšo storitev. Podatkov brez vaše privolitve ne bomo posredovali tretjim osebam. S prijavo potrjujem in se strinjam s pogoji za prijavo na dogodek in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov, ki so objavljeni v vabilu na dogodek.

 

Kot "Udeleženec dogodka" dovoljujem obdelavo mojih osebnih podatkov za zgoraj opisan namen. Kadarkoli lahko zahtevate, da GZS-Podjetniško trgovska zbornica trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke z namenom analiziranja naročnikov oziroma udeležencev dogodkov. Pravico imate, da nas kontaktirate na e naslov ptz@gzs.si, če si želite ogledati, popraviti, spremeniti ali posodobiti svoje osebne podatke v podatkovni bazi našega podjetja.